Тести та контрольні роботи

Тести до біографії Байрона
1.      Творчість Байрона відноситься до:
а) Просвітництва;
б) Романтизму;
в) Відродження.
     2. Повне ім’я Байрона:
           а) Джордж Гордон Байрон;
           б) Джордж Ноел Байрон;
           в) Джордж Ноел Гордон Байрон.
3.      Джордж Байрон народився:
а) у Парижі;
б) у Лондоні;
в) у Шотландії.
     4. Дитинство поета пройшло:
           а) у Лондоні;
           б) у Шотландії;
           в) у Італії.
    5. Найбільші статки та титул лорда Байрон успадкував:
           а) у 10 років;
           б) у 20 років;
           в) у 21 рік.
   6. «Паломництво Чайльд Гарольда»:
          а) лірична поема;
          б) ліро – епічна поема;
          в) роман у віршах.
  7. «Луддити» - це:
        а) військове угрупування уряду;
        б) бідні, знедолені люди, які прагнули відновити справедливість;
        в) злочинці, які у Шервудському лісі грабували перехожих.
8. Байрон назавжди покидає батьківщину у:
        а) 1816 році;
        б) 1818 році;
        в) 1815 році.
9. Коханням поета стала:
       а) Ада Августа;
       б) Тереза Гвіччіолі;
       в) Анна Керн.
10. Поема «Мазепа» написана:
      а) під час перебування в Швейцарії;
      б) під час перебування в Італії;
      в) під час перебування в Англії.
11. Незакінчений твір Байрона має назву:
      а) «Корсар»;
      б) вірш, написаний на честь 36 – ліття;
      в) «Дон Жуан».
12. Байрон помер у:
     а) Вестмінстерському абатстві;
     б) м. Міссолунгах;

     в) Ньюстедському абатстві.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4
 ЗА ТВОРЧІСТЮ А. П. ЧЕХОВА, ДЖ. ЛОНДОНА, Г. БІЧЕР-СТОУ
Варіант І
Початковий і середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1. Герой оповідання А. П. Чехова «Хамелеон» Очумєлов хвилювався, не знав, яке прийняти рішення. Це було помітно з того, що він:
а) часто знімав кашкета з голови й пригладжував волосся на голові;
б) знімав та вдягав шинель, йому було то холодно, то жарко;
в) нервово озирався навкруги й щось виглядав;
г) нервово хихотів і потирав руки.

2.  Поза службовими справами тонкий з оповідання А. П. Чехова «Товстий і тонкий» займався ще додатково:
а) вирізанням з дерева портсигарів;
б) ходінням із сином на ковзанку;
в) грою у шахи;                            
г) шиттям взуття та одягу на замовлення.

3.  Золотошукач з оповідання Дж. Лондона «Жага до життя»:
а) помер, не дочекавшись помочі;
б) втратив своє золото (його забрали злодії);
в) помер у двобої з вовком;
г)   урятувався.

4.  Головною думкою роману Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома» є:
а) засудження рабства;                
б) уславлення віри;
   в) засудження війни;                
   г) уславлення добропорядних громадян.

5.  Продовжте речення:
  Художня деталь — це...
   
Достатній рівень (3 бали)
Наведіть приклади гумору, іронії у творах А. П. Чехова.
Високий рівень (4 бали)
Виконайте одне із завдань на вибір.
1) Порівняйте образи чеховських персонажів (Очумєлова, товстого, тонкого) знайдіть спільне та відмінне між ними, з’ясуйте значення цих образів для сучасності.
2) Напишіть твір на тему «За допомогою яких якостей герою з оповідання «Жага до життя» вдалося подолати обставини та вижити у складних умовах»



КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4
 ЗА ТВОРЧІСТЮ А. П. ЧЕХОВА, ДЖ. ЛОНДОНА, Г. БІЧЕР-СТОУ

Варіант II
Початковий і середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1. В оповіданні «Хамелеон» А. П. Чехова собака вкусила:
а) Хрюкіна;                                   б) Очумєлова;
в) Єлдиріна;                                  г) Жигалова;

2.  В оповіданні А. П. Чехова «Товстий і тонкий» висміюються:
а) жорстокість, безсоромність;
б) боягузтво, нерішучість;
в) підлабузництво, чиношанування;
г) грубість, пихатість.

3. Дороги золотошукача з оповідання Дж. Лондона «Жага до життя» та його компаньйона Біла розійшлися, тому що:
а) вони посварилися через поділ золота;
б)    Біл не захотів чекати компаньйона;
в) герой пошкодив ногу і його забрала «швидка допомога»;
г) герой прогнав Біла за його жорстоке ставлення до тварин.

4.  Тема роману — засудження рабства — Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома актуальна і в наш час:
а) частково;                                  б) ні;
в) так;                                             г) зараз це — фантастика.

5. Продовжте речення
Гумор – це……

Достатній рівень (3 бали)
Наведіть приклади використання художньої деталі у творах А. П. Чехов; з’ясуйте їхню роль.
Високий рівень (4 бали)

Виконайте одне із завдань на вибір.
1) Розкрийте образ головного героя оповідання Дж. Лондона «Жага до життя» та з’ясуйте, яке значення він має для сучасної людини.
2) Напишіть твір «Чи актуальний нині твір Г. Бічер-Стоу “Хатина дядька Тома”? Якщо так, то чим саме»?

Тематичне оцінювання
Творчість Ф. Достоєвського, Л. Толстого
І варіант
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Хто з героїв роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» зрозумів психологію Раскольнікова й причини його злочину, «вирахував його»:
а) Порфирій Петрович;
б) Разуміхін;
в) Соня Мармеладова.

2. Кіті Щербицька відмовила першого разу Левіну через те, що:
а) Левін був недостатньо багатим;
б) їй здавалося, що вона закохана у Вронського;
в) вона не хотіла їхати в село;
г) Левін був, на її думку, некрасивим.

3. Анна зізналась Кареніну у зраді:
а) коли Вронський упав з коня й вона не могла приховати свої почуття;
б) коли її вагітність стала помітною;
в) коли Вронський став наполягати на цьому;
г) коли Каренін прямо спитав її про це.

4. Вронський пожертвував заради Анни:
а) своїм багатством;
б) вигідним одруженням;
в) кар’єрою;
г) пристрастю до коней.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Схарактеризуйте образ Анни Кареніної в усій її психологічній глибині та переконливості.
2. Розкажіть про «толстовство» як практичне філософсько-релігійне вчення.

Високий рівень (максимально — 4 бали)

1. . Розкрийте символіку назви роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара»








Тематичне оцінювання
Творчість Ф. Достоєвського, Л. Толстого

ІІ варіант

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Як змінилося ставлення Кіті Щербицької до Анни Кареніної на балу?
а) Вона полюбила Анну ще більше;
б) Кіті перестала її помічати;
в) вона відчула в Анні суперницю;
г) Кіті розсердилася й висловила свою образу Анні.

2. Анна прагнула швидше повернутися з Італії до Росії, тому що:
а) їй не підійшов італійський клімат;
б) сумувала за сином;
в) їй заважав мовний бар’єр;
г) у Вронського з’явилося багато італійських прихильниць.

3. Як світське товариство поставилося до Анни й коли це найбільше виявилося?
а) Відкинуло; одна дама привселюдно образила її в театрі;
б) байдуже; романи, подружні зради та інтриги були звичними у вищому світі;
в) Анну ганьбили на кожному кроці, писали про неї в газетах;
г) жінки захоплювалися Анною, яка полонила такого красеня як Вронський.

4. З’ясуйте, чий це портрет у романі Ф. Достоєвського «Злочин і кара»: «…він був напрочуд гарний із себе, з прекрасними темними очима, темно-русявий, стрункий, на зріст вище середнього».
а) Раскольнікова;
б) Лужина;
в) Порфирія Петровича;

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Продовжте речення: «Образ-символ залізниці в романі Л. Толстого «Анна Кареніна» означає…»
2. Схарактеризуйте образ Соні Мармеладової з роману «Злочин і кара» Ф. Достоєвського, порівняйте його з образом головного героя.

Високий рівень (максимально — 4 бали)

1. Розкрийте суть теорії Раскольникова, чому вона виявилася приреченою на крах?


Тести
до вивчення життєвого і творчого шляху Б.Брехта


1. Б.Брехт народився:
а) 1896 р. в Берліні;
б) 1898 р. в Аугзбурзі;
в) 1897 р. в Мюнхені.

2. Перші друковані вірші у Б.Брехта з'явилися у:
а) 17 років;
б) 14 років;
в) 16 років.

3. Письменника ледь не виключили з гімназії за:
а) прогули;
б) твір на патріотичну тему;
в) написання віршів.

4. На війні Б.Брехт був:
а) рядовим військовим;
б) санітаром у шпиталі;
в) військовим кореспондентом.

5.  Славу видатного драматурга Німеччини Б.Брехту принесла п’єса:
а) «Барабани серед ночі»;
б) «Тригрошова опера»;
в) «Матінка Кураж та її діти».

6.  Після закінчення війни п – к повернувся до:
а) Мюнхена;
б) Берліна;


7. Театр Б.Брехта має назву:
а) традиційний;
б) арістотелівський;
в) епічний.

8. П'єса «Життя Галілея» має:
а) три редакції;
б) дві редакції;
в) одну редакцію.

9. За жанром «Життя Галілея»:
а) філософська драма;
б) драма – пересторога;
в) комедія.

10.  Головний герой Галілей є:
а) вченим;
б) поетом;
в) письменником.

11. Основний конфлікт п’єси:
а) боротьба двох світоглядних систем;
б) пересторога ученим і людству;
в) конфлікт між владою і церквою.

12. Головним у епічному театрі Брехта є:
а) звернення до розуму глядача та ефект «відчуження»;
б) дія;
в) переживання.

в) Аусбурга.




 Тематичне оцінювання
Творчість письменників епохи Романтизму
І варіант


І рівень (4 б.)
1.       Романтизм зародився на межі:
а) XVI—XVII ст.;
б) XVII—XVIII ст.;
 в) XVIII—XIX ст.
2.      Фея Рожа-Гожа у реальному житті була:
а) гувернанткою;
 б) патронкою притулку;
в) вихователькою.
3.       Прагнучи допомогти маленькому каліці Цахесові (за повістю-казкою Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер») фея наділяє його…
            а) даром бачити наскрізь душу людини;
            б) трьома вогненно-блискучими волосками;
            в) даром передбачати долю.
     4. Основна ідея циклу А. Міцкевича    «Кримські сонети»:
            а) замилування природою Крима;
            б) ностальгія за батьківщиною;
            в) оспівування кохання до жінки.
     5. Поема А. Міцкевича «Дзяди» перекладається як:
            а) посвята;
            б) пам’ять;
            в) поминки.
     6. За жанром поема Дж. Байрона «Мазепа» є:
           а) епічна поема;
           б) лірична поема;
           в) монолог-сповідь.
     7. Вкажіть, які події зображено в поемі «Мазепа»:
         а) до битви під Полтавою;
         б) час битви під Полтавою;
         в) після поразки шведів під Полтавою.
     8. У збірці Г. Гейне «Книга пісень» звучать мотиви:
         а) нерозділеного кохання;
         б) вболівання за тяжку долю країни;
         в) замилування природою.
ІІ рівень (3 б.)
1.      Дайте визначення поняття романтизм, назвіть ознаки…
2.      Розкрийте проблематику твору Гофмана «Крихітка Цахес»…
3.      Назвіть найвідоміших представників романтизму…
ІІІ рівень (2 б.)
1.      Аналіз поезії Гейне «Про шал кохання снив я в давнину»
Про шал кохання снив я в давнину,
Про ніжні квіти й кучері чудові,
Про поцілунки при гіркій розмові
І дум смутних мелодію смутну.

Давно зів'яли мрії, й разом з ними
Найкращих снів моїх розвіявсь чар!
Зостався тільки той нестримний жар,
Що я вливав колись у ніжні рими.

О безпритульна пісне! Линь же й ти,
Шукай, знайди ті сни несамовиті
І перед ними похились в привіті,
Коли ти тільки зможеш їх знайти.
ІV рівень (3 б.)
1.      Напишіть твір – мініатюру на тему «У чому причини могутності Цахеса?..»

Тематичне оцінювання
Творчість письменників епохи Романтизму
ІІ варіант


І рівень (4 б.)
 1. Вкажіть ім’я феї, яка (за повістю-казкою Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер») прагнула допомогти Цахесові.
    а) Маргарита;
    б) Кандіда;
    в) Розабельверде.
         2. Філістери, за Гофманом, — це:
           а) люди, наділені особливою духовністю;
           б)    звичайні обивателі;
           в)    мешканці казкового світу.     
        3. У збірці «Книга пісень» Гейне наслідує стиль:
           а)
    німецької народнопісенної творчості;
           б)
    античних письменників;
           в)
    поетів епохи Відродження.
4. Новий тип літературного героя, створений Байроном, — тип:
   а)    розчарованого бунтівного індивідуаліста;
   б)    борця із соціальною несправедливістю;
   в)    закоханого ліричного героя.  
5. Основний зміст поеми становить:
    а) біографія Мазепи;
    б) біографія Карла XII;
    в) опис нестримного бігу коня.
        6. Дикий кінь у поемі Дж.-Н.-Г. Байрона є символом:
           а) волі;
           б) смерті;
           в)  кохання.
      7. Інша назва поеми «Дзяди»:
           а)    «Спогади»;
           б)    «Роздуми»;
           в)    «Поминки».
8. Байрон брав участь у національно-визвольній боротьбі:
   а)    поляків;
   б)    греків;
   в)    іспанців.
ІІ рівень (3 б.)
1.      Дайте визначення поняття байронічний герой, вкажіть його риси…
2.      Розкрийте проблематику твору «Крихітка Цахес»…
3.      Назвіть найвідоміших представників романтизму…
ІІІ рівень (2 б.)
1.      Аналіз поезії Міцкевича «Акерманські степи»
Пливу на обшири сухого океану.
Як човен, мій візок в зеленій гущині
Минає острови у хвилях запашні,
Що ними бур'яни підносяться багряно.
Вже морок падає. Ні шляху, ні кургана...
Шукаю провідних зірок у вишині.
Он хмарка блиснула, он золоті вогні:
То світиться Дністро, то лампа Акермана.
Спинімось! Тихо як!.. Десь линуть журавлі,
Що й сокіл би не взрів,- лиш чути, де курличе.
Чутно й метелика, що тріпається в млі,
I вужа, що повзе зіллями таємниче...
Я так напружив слух, що вчув би в цій землі
I голос із Литви. Вперед! Ніхто не кличе.
ІV рівень (3 б.)
1.      Напишіть твір – мініатюру на тему «Образ Прометея у творчості Байрона...»


9 кл.
Бароко
Початковий рівень(1 б.)
Завдання з вибором правильної відповіді
1. Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»:
а) романтизм;
б) класицизм;
в) відродження;
г) бароко.
2. Укажіть значення слова Ьагоссо:
а) «філософський, мудрий»;            б) «дивний, взірцевий»;
в) «приємний, ласкавий»;               г) вигадливий, химерний».
3. Позначте хронологічні рамки доби бароко:
а) XIII-XV ст.:
б) XVI XVIII ст.;
в) XV-XVI ст.;
г) ХУП-ХІХ ст.
Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)
 4.Укажіть твір іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки:
а)  «Сон літньої ночі»;
б)  «Життя — це сон»;
в)  «Любов до життя»;
г)  «Поетичне мистецтво».
5. Позначте ім'я головного героя драми Кальдерона:
а) Сигізмундо;
б) дон Педро;
в) Лаерт;
г) Франсіско.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 2 бали)
Завдання з вибором кількох правильних відповідей
6. Укажіть композиційні особливості драми Кальдерона «Жит­тя— це сон»:
а) численні ліричні відступи;
б) відсутні гострі конфлікти;
в) сюжет простий;
г) немає несподіванок.
Завдання на встановлення хронологічної послідовності
7. Розташуйте в хронологічній послідовності етапи життя Сигізмундо:
а) нестриманий тиранічний володар;
б) справдження передбачень астролога;
в) ув'язнення в самітній вежі;
г) повторне ув'язнення Сигізмундо;
д) повернення влади королю та підкорення їй;
є) звільнення бунтівниками.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю
Високий рівень (3 бали)
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю
8. Чому ми можемо стверджувати, що образ Сигізмундо проходить еволюцію, а не навпаки?

ЗА ТЕМАТИЧНИМИ БЛОКАМИ «ВСТУП. МІФИ НАРОДІВ СВІТУ», «МУДРІСТЬ БАЙКИ»
Варіант І
Початковий і середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1. Давньогрецький титан, який допоміг людям і приніс їм вогонь — це:
а)                                                        Геракл;                                       б) Прометей;
в)Пігмаліон;                                  г) Зевс.
2. Героя давньогрецького міфу, що закохався у власне творіння, звуть:
а) Зевс;                                            б) Геракл;
в)Пігмаліон;                                  г) Нарцис.
3. Міф про Прометея відноситься до:
    а) скандинавської міфології;
    б) слов'янської міфології;
    в) давньогрецької міфології.
4. Літературна байка — це невеликий художній твір:
а) у якому предмети і явища зображені як живі істоти;
б) сатиричного спрямування з алегорично-повчальним змістом;
в)     чарівного, пригодницького або побутового характеру, який розповідає про вигадані події;
г) комічного змісту з дотепним фіналом.
5.  У різних народів світу зустрічається міф:
а) про створення світу;
б) про походження людей;
в) варіант а) і б).
6. Продовжте речення:
Алегорія — це...
Достатній рівень (2 бали)
7.У чому полягає відмінність міфу від казки?
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань на вибір.
     -  У чому полягає подвиг Прометея?
     - Чому  Геракл є одним з найулюбленіших героїв еллінів?












КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1
ЗА ТЕМАТИЧНИМИ БЛОКАМИ «ВСТУП. МІФИ НАРОДІВ СВІТУ», «МУДРІСТЬ БАЙКИ»

Варіант II
Початковий і середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)
1. Розповідь, у якій давні люди пояснювали свої уявлення про світ і його яви­ща,— це:
    а)казка;                          в)легенда;
    б)міф;                             г)байка.
     2.Прометей порушив Зевсову заборону і приніс людям вогонь, тому що:
          а) хотів помститися Зевсові за смерть батька;
          б) пожалів людей своїм великим серцем;
          в) хотів, щоб люди прославляли його та інших богів.
     3.Вислів: «Зміна дня і ночі приносить забуття горю» є висновком міфу народу:
      а)єгипетського;           в)індійського;
      б)грецького;                г)слов’янського.
4. Першим легендарним байкарем вважають:
    а)Езопа;
    б)Федра;
    в)Глібова;
    г)Лафонтена.
     5. Алегорія — це:
а) повчальний висновок у байці;
б) зображення предмета чи явища як живої істоти;
в) приховане зображення людини в образах звірів, предметів, явищ;
г) поетичне перебільшення.
    6. Продовжте речення;
Байка — це...
Достатній рівень (2 бали)
    7. У чому полягає відмінність міфу від казки?
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань на вибір.
          -  Поясніть, чому про людей, які служать народові, говорять, що в їх серцях палає «іскра незгасного Прометеєвого вогню?»
     - Порівняйте байки Езопа та І. Крилова, знайдіть спільне та відмінне.

Т ема.  Контрольна робота з теми «Творчість Ч. Діккенса»
М ета: виявити рівень знань, умінь учнів з теми для контролю та корекції; розвивати пам’ять, зв’язне писемне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати
кращі людські якості.
О снащення: тестові завдання (2 варіанти).
Т ип уроку: контроль й корекція знань, умінь та навичок.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Оголошення теми та мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності
ІIІ. Контроль і корекція знань, умінь та навичок
1. Інструктаж до виконання тестових завдань
2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання)
Варіант І
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)
1. Визначте, кому з героїв роману Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» належить цей портрет: «Старий джентльмен із напудреним волоссям і золотими окулярами мав дуже поважний вигляд. На ньому був темно-зелений сурдут із чорним оксамитовим коміром і білі штани, а під пахвою він тримав елегантного бамбукового ціпочка. Він взяв із рундука якусь книгу й так заглибився у читання, немовби сидів у кріслі в своєму затишному
кабінеті».
а) Феджін;
б) Монкс;
в) Браунлоу.
2. Для якого злочину потрібен був Сайксові Олівер Твіст?
а) Щоб пограбувати будинок;
б) щоб обкрадати кишені перехожих;
в) щоб допомогти втекти із в’язниці товаришам по злодійському ремеслу.
3. Хто з героїв роману спочатку віддав Олівера Твіста до рук злочинців, а потім урятував?
а) Роза;
 б) Ненсі;
в) місіс Мейлі.
4. Який засіб комічного використаний у цих рядках твору: «Цнотлива леді (доглядачка робітного дому місіс Корней) завагалася, міркуючи, чи пристойно буде мати побачення з містером Бамблом за зачиненими дверима»?
а) Іронія;
 б) сатира;
в) сарказм.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 2 бали)
1. Схарактеризуйте образ Олівера Твіста з роману Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
2. З’ясуйте, у чому полягає «деромантизація» злочинного світу в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
Високий рівень (максимально — 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Складіть тези до теми «Ч. Діккенс — один із провідних представників соціальної прози XIX ст.».
2. Продовжте історію Олівера Твіста.
(Усього — 12 балів)
Варіант ІІ
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)
1. З’ясуйте, чий це портрет: «Вона мала таку ніжну й гармонійну статуру, була сама така тиха й ласкава, така чиста й хороша, що, здавалося, її створено не для землі й не для людей. В її глибоких темно-синіх очах і на її чистому чолі світився шляхетний розум,
дивний для її молодих дівочих літ, а проте привітність і доброта, тисячі відблисків світла, що осявали її лице й не залишали на ньому жодної тіні, а головне, усмішка, мила, радісна усмішка були створені для сім’ї, для миру й щастя біля домашнього вогнища».
а) Ненсі;
б) Рози;
в) місіс Мейлі.
2. Чому Монкс хотів, щоб Олівер Твіст став злочинцем?
а) Щоб не ділитися з ним спадком;
б) щоб помститися за зраджену матір;
в) щоб отримати від Феджіна винагороду за ще одного його «помічника».
3. Через що дуже переживав Олівер Твіст, коли Ненсі викрала його від містера Браунлоу й повернула до злочинців?
а) Що він тепер позбавлений розкішного життя;
б) що тепер він позбудеться свого спадку;
в) що містер Браунлоу подумає, нібито він зрадив його, обманув.
4. Який основний засіб комічного використаний у наведених рядках твору: «Сім з половиною пенсів на тиждень для дитини чи незабагато? На сім з половиною пенсів можна вкрай пошкодити дитячий шлунок. Стара вихователька… не тільки добре знала, що корисно для діточок, але також добре розуміла, що вигідно для неї самої. Тому більшу частину тижневої платні вона обертала на власну користь, а молоде парафіяльне покоління призвичаювала до економії, ще суворішою за ту, що була встановлена парафією»?
а) Іронія;
б) сарказм;
в) сатира.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 2 бали)
1. Змалюйте образ одного з представників злочинного світу в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
2. З’ясуйте, у чому полягає соціальна дієвість творів Ч. Діккенса.
Високий рівень (максимально — 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
1. Напишіть тези до теми: «Творчість Ч. Діккенса як одна з вершин англійської літератури».
2. Продовжте історію Олівера Твіста за умови, що його не прийняли в домі місіс Мейлі.
(Усього — 12 балів)

ІV. Підбиття підсумків уроку

Тема. Тематичне оцінювання  № 2.
Мета: здійснити контроль знань за темою «Антична література.
Міфи. Поеми Гомера»; з’ясувати рівень засвоєння літературознавчих термінів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення досягти високих результатів.
Обладнання: картки із завданнями.
Хід уроку
І. Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Ознайомлення із завданнями до тематичної атестації
Тематичне оцінювання № 2
Творчість Гомера
1.      Що таке античність та антична література?
2.      Що називається міфом? Які види міфів ви знаєте?
3.       Коли відбувається дія поеми «Іліада»?
4.      Чому розпочалась Троянська війна, розкрийте міфологічну основу поеми «Ілліада»?
5.      Чому Гектора оплакували не лише рідні, а й уся Троя?
6.      Чим закінчується Троянська війна?
7.      Які події висвітлює поема «Одіссея»?
8.      Яке походження та соціальне становище Одіссея?
9.      Завдяки яким рисам характеру Одіссею вдалося перемогти Поліфема?
10.  Яким розміром написані поеми Гомера, дайте його визначення.
11.  Розкрийте суть «Гомерівського питання»
12.   Дайте характеристику образів Ахілла і Гектора.
ІІІ. Домашнє завдання.
Знайти відомості про поетів Давньої Греції.



















Комментариев нет:

Отправить комментарий